forkredit.com | | vivaspb.com | finntalk.com
Rupert Murdoch
... eski özel dedektifi Glenn Mulcaire ise 6 ay tecil edilmiş hapis cezası ile 200 saat kamu görevi cezası aldı.  Telekulak skandalının ortaya çıkmasının ardından Avustralyalı medya patronu Rupert Murdoch'ın ...
Cumartesi, 05 Temmuz 2014
... dolar karşılığında Çalık Grubu'na satılmıştı. MURDOCH ALMAK İSTEMİŞTİ Çalık Grubu'nun Sabah ve ATV'yi satmak istediği uzun süredir biliniyordu. Geçtiğimiz yıl Rupert Murdoch’un sahibi olduğu News Corp ...
Cumartesi, 22 Şubat 2014
... gazeteci olduğunu hatırlatan Muhtar’ın iddiası hayli ilginç. Avustralya kökenli uluslararası medya patronu Rupert Murdoch’ın sahibi olduğu The Times gazetesinde çıkan Erdoğan karşıtı bildiriyi hatırlatan ...
Salı, 27 Ağustos 2013
...  İnternet sitenizde iddia edildiğinin aksine, Turkuvaz Medya Grubu bünyesinde bulunan ATV’nin Rupert Murdoch'un sahibi olduğu News Corporation yahut herhangi başka bir medya grubu tarafından satın alındığı ...
Cuma, 12 Nisan 2013
... bünyesinde bulunduran Dow Jones Grubu'nu 5.6 milyar dolara medya imparatoru Rupert Murdoch'a satmıştı.    ...
Pazartesi, 05 Kasım 2012
... patronu’ unvanının sahibi Rupert Murdoch’un başına gelenleri biliyorsunuz. Milletvekillerinin ortak hazırladıkları raporda, Murdoch’un ‘cezai ehliyeti’ bulunmadığı tespitinden hereketle “Medya ...
Pazartesi, 07 Mayıs 2012
... bir zamanlar internet sitesinde "Rupert Murdoch'un İngiltere'de televizyona yaptığı katkıların baş destekçisi" olduğunu yazmıştı. Başbakan ile de görüşmüş Genç işadamı muhafazakar Başbakan Cameron'la ...
Çarşamba, 25 Nisan 2012
Başbakan Tayyip Erdoğan, dünyanın en büyük ve en yaşlı medya patronu News Corp'un sahibi Rupert Murdoch'la görüştü.   90 yaşında olmasına rağmen aktif olarak çalışan ve yeni yatırımlar peşinde ...
Çarşamba, 07 Mart 2012
... rakiplerini retweet etmekle mi tanınıyorlardı?” diye tepki gösterdi. Sky News’ün bağlı olduğu BSkyB şirketinin hisselerinin yüzde 39’una sahip olan medya devi Rupert Murdoch da tepkiler üzerine sessiz ...
Perşembe, 09 Şubat 2012
... ilgilenen yatırımcılardan Texas Pasific Group (TPG), Rupert Murdoch'un sahibi olduğu News Corp ve Time Warner Group tekliflerini sundu.Çalık Holding bünyesindeki Turkuvaz Medya Grubu'nun sahibi olduğu ...
Pazartesi, 30 Ocak 2012
Medya devi Rupert Murdoch’ın sahibi olduğu News Corp. satışa çıkarılan Sabah Gazetesi ve ATV televizyonu için 1 milyar doları gözden çıkardı. Murdoch'un Sabah ve ATV'ye talip olduğunu grubun kendi gazetesi ...
Pazar, 22 Ocak 2012
Medya devi Rupert Murdoch, öldükten sonra telefon mesajlarının gizlice dinlendiği anlaşılan 13 yaşındaki Milly Dowler’ın ailesine 3 milyon sterlin tazminat ödemeyi önerdi. Murdoch’ın İngiltere’deki ...
Çarşamba, 21 Eylül 2011
... yerini, flash, gif animasyon uygulamaları eşliğinde sunulan “son dakika”lar aldılar. Gazetecilikte Dijital Devrim Geleneksel medyanın dünyaca ünlü ‘medyatik’ patronu Rupert Murdoch yavaş yavaş iflas ...
Perşembe, 28 Temmuz 2011
... günlerdir Murdoch skandalını izlerken Türkiye’yi, bizim kendi hallerimizi de düşünüyorum, çıkarılacak o kadar çok ders var ki... Medya İmparatoru Rupert Murdoch’la oğlunun İngiliz parlamentosunda sorgulanmalarını ...
Pazartesi, 25 Temmuz 2011
Skandallarla gündeme gelen Rupert Murdoch’ın şirketi News Corp., Rusya’da faaliyet gösteren şirketininin yüzde 79’unu 270 milyon dolara sattı.   Şirketin çoğunluk hissesinin, hükümet destekli ...
Pazartesi, 25 Temmuz 2011
MUSTAFA KÖKER / LONDRA   Telekulak skandalı ortaya çıkmasının ardından, medya imparatoru Rupert Murdoch’un Britanya’nın en yüksek tirajlı gazetesi News of the World’u kapatarak, okuyucularından ...
Perşembe, 21 Temmuz 2011
Dünyanın en büyük medya patronu olanRupert Murdoch, telefon dinleme skandalıyla ilgili olarak İngiltere parlamentosunda ifade verirken, seyircilerden birinin saldırısına uğradı.   Bir seyirci oturum ...
Çarşamba, 20 Temmuz 2011
... sahte bir Sun logosu altında manşetten yer alan Rupert Murdoch evinin bahçesinde ölü bulunduğu haberinin yer aldığı sayfaya yönlendiriliyor. Sun gazetesi, korsanlık olayıyla ilgili sorulara gelişmeden ...
Salı, 19 Temmuz 2011
... olabilir. Rupert Murdoch'ın sahibi olduğu ve dünyanın pek çok ülkesinde faaliyet gösteren News Corporation, suçlamalar ardından 168 yıldır yayın yapan haftalıkNews of the World gazetesini kapattı. Skandal ...
Cuma, 15 Temmuz 2011
... İngiltere'de de basın camiasında yaşanan telekulak skandalına karışanlara yönelik(karıştığı iddia edilenlere yönelik) gözaltılar devam etmekte. Medya devi Rupert Murdoch'ın medya kurmayları mercek altında ...
Cuma, 15 Temmuz 2011
... bir “temiz medya” girişimi değil. Koalisyon hükümetini ve doğrudan Başbakan David Cameron’u da vuran skandal nedeniyle News of the World'un kapanması Rupert Murdoch imparatorluğunun büyük balık yakalamak ...
Çarşamba, 13 Temmuz 2011
...  Rupert Murdoch'tan, açıkça, BSkyB'yi almaktan vazgeçmesini istemişti. İngiltere parlamentosundaki üç partinin yapılacak bir oylama ile aynı çağrıyı desteklemesi bekleniyordu. Bu oylamaya saatler kala ...
Çarşamba, 13 Temmuz 2011
... yayın hayatına veda etti. Gazete’nin sahibi Amerikalı medya devi Rupert Murdoch. Aslen Avusturalya kökenli olan Murdoch, sadece ABD’de değil, İngiltere'de de medya devi... Forbes'e göre ise dünyanın ...
Çarşamba, 13 Temmuz 2011
Medya devi News Corporation'ın varlığını bu ülkede daha da genişletmek isteyen Rupert Murdoch'ı köşeye sıkıştırmış görünüyor.   Haftasonu yayın hayatına son veren gazetenin yıllar boyunca kraliyet ...
Salı, 12 Temmuz 2011
... ilgili bir haber yayınlamaktaydı. Ben başından beri bunu göründüğünden çok daha büyük, News of the World gibi Rupert Murdoch’un sahip olduğu medya kuruluşlarının büyük bir kısmı tarafından Britanya’daki ...
Pazartesi, 11 Temmuz 2011
... of the World"ün 168 yıllık geçmişinde birçok tarihi olaya şahitlik ettiği belirtildi. Telekulak skandalı nedeniyle sahibi olan medya patronu Rupert Murdoch tarafından kapatılmasına karar verilen gazetenin ...
Pazar, 10 Temmuz 2011
İngiltere'de telefon dinleme skandalının odağındaki News of the World gazetesi, milyarder işadamı Rupert Murdoch'un uluslararası medya imparatorluğunun İngiltere'deki ayağı olan News Corporation şirketinin ...
Perşembe, 07 Temmuz 2011
... birleşmişse, tablet bilgisayar teknolojisi ile de kağıda basılı gazeteler ile dijital gazeteler birleşecektir. Dünyanın en büyük medya patronu, Avustralya doğumlu ünlü milyarder Rupert Murdoch da bu ...
Perşembe, 23 Haziran 2011
...  Forum’un organizatörü Maurice Levy tarafından ‘Dünyanın en güçlü adamı’ diye sunularak kürsüye gelen Rupert Murdoch, G8’den fikri haklar konusunda kararlı tutum almasını isteyerek Sarkozy’ye destek ...
Perşembe, 26 Mayıs 2011
... getirilen Ekonomi Bakanı Christine Lagarde, Facebook’un kurucusu Mark Zuckerberg ve kurucu ortağı Sheryle Sandberk, Facebook’un kurucusu Eric Schmidt medya devi Time Warrner’ın Patronu Rupert Murdoch, ...
Çarşamba, 25 Mayıs 2011
... az olduğunu savunan yazar Ash, “Eğer seçilmemiş bir bireyin gücünden bahsediyorsak, Rupert Murdoch İngiltere demokrasisi için çok daha büyük bir tehdit oluşturuyor” sözleriyle bir başka boyut katıyor tartışmaya. ...
Perşembe, 28 Nisan 2011
Hasan Cemal yazdığı gazetenin satılmasını işte böyle değerlendirmiş: Gazeteci milleti olarak satış sürecinde yine seyirci kalmış, pasif davranmıştık. Sonuç olarak bir buzdolabı fabrikası gibi içindekilerle ...
Cuma, 22 Nisan 2011
SERDAR KUZULOĞLU: Ücretli haber dağıtımı konusunda sektörü ikna etmek için uzun zamandır çalışan News Corp.’un sahibi Rupert Murdoch hayalini sadece iPad için yayınlanmaya başladığı The Daily ile deniyor. ...
Pazartesi, 07 Şubat 2011
30 milyon dolarlık bir bütçeyle yayına çıkmaya hazırlanan Rupert Murdoch'un iPAD gazetesi The Daily nihayet görücüye çıktı. New York'ta düzenlenen tanıtım toplantısında 89 yaşındaki Murdoch, "Yeni zamanların ...
Perşembe, 03 Şubat 2011
Dünyanın önde gelen medya gruplarından News Corp.’un patronu Rupert Murdoch, ‘The Daily’ adını verdiği iPad gazetesi ile sektörü harekete getirmeyi planlıyor. Apple ile birlikte geliştirilen ‘The ...
Perşembe, 03 Şubat 2011
MAX HASTINGS - Financial Times / Britanya tarihinde her başbakan medyayla kendine özgü ilişkiler kurdu. Şimdiki Başbakan David Cameron'ın ilişkileriyse arapsaçından farksız. Britanya Başbakanı ...
Pazartesi, 31 Ocak 2011
News Corporation'ın sahibi Rupert Murdoch ile Apple'ın patronu Steve Jobs, iPad tablet bilgisayarla okunabilecek ilk tablet gazetesini 19 Ocak'ta yayına başlatacak. The Daily adı verilen tablet gazetesi ...
Salı, 11 Ocak 2011
... sadece The Sun gazetesi ile sınırlı olmayacaktı. Bu aynı zamanda, The Sun’ın da sahibi olan ve dünyanın bir çok ülkesinde 175 gazete, 75 televizyon kanalına sahip medya imparatoru Rupert Murdoch’un Britanya’daki ...
Cumartesi, 25 Aralık 2010
... yapıyoruz. Son gelişme gazetelerde geniş yer buldu. Steve Jobs'un başkanı olduğu Apple ile Rupert Murdoch'un başkanı olduğu News Corporotion yeni bir proje üzerinde çalışıyorlarmış. İki firma arasında ...
Pazartesi, 22 Kasım 2010
Dünyanın en büyük medya baronu Rupert Murdoch ve Apple’ın kurucusu Steve Jobs, iPad bilgisayara özel ilk dijital gazeteyi kurmak için ortak proje geliştirdi. Jobs ve Murdoch arasındaki bu ortaklık, ...
Pazartesi, 22 Kasım 2010
...  yeşerir. Bunun etrafında bir mesleki bilinç oluşmazsa, hastalıklar devam eder. En son olumlu örneğini hatırlatarak noktalayalım. Medya imparatoru Rupert Murdoch, İngiltere'de güçlü uydu yayın ...
Pazartesi, 18 Ekim 2010
... ve gazeteleri için teklif veriyor" dedi. Bloomberg haber ajansında yer alan ve isimsiz kaynaklara dayandırılan bir haberde, RTL Group, KKR Co, TPG Capital, Rupert Murdoch'un News Corp şirketi, Fransız ...
Çarşamba, 13 Ekim 2010
...  YALAN HABERİ ORTAYA ÇIKMIŞTI Coughlin, Irak işgali sırasında İsrail'in Amerika'daki en önemli destekçisi olan Rupert Murdoch'ın Fox televizyonunda da yorumlar yapmıştı. Coughlin, 1995 yılında İngiliz ...
Perşembe, 16 Eylül 2010
... gerektiğini düşünüyor. Medya baronu ne dedi? Rupert Murdoch bu konudaki en acımasız ve ciddi adımları atmıştı. Dünyanın en büyük medya baronu olan Murdoch, sahip olduğu onlarda gazete ve derginin ...
Perşembe, 05 Ağustos 2010
MUSTAFA KÖKER - LONDRA     Oldukça heyecanlı ve çekişmeli geçen bir kampanyanın ardından İngiltere siyasi tarihinde yeni bir dönem başladı. Gelişmelerin nasıl seyredeceğini hep birlikte ...
Cuma, 07 Mayıs 2010
... Trust bölgesel kolunda bin kişiyi işten çıkardığını açıklamıştı. Grup İngiltere ve Galler'den 100'den fazla gazete çıkarıyor. Medya devi Rupert Murdoch'un patronu olduğu News Corp., London Paper adlı ...
Pazartesi, 01 Mart 2010
... ve bitiş sürecine girdiğini iri puntolarla okurlarına aktarıyordu. Sun, sözkonusu manşetiyle, sadece devam etmekte olan İşçi Partisi yıllık konferans haberini değil, medya devi Rupert Murdoch imparatorluğunun ...
Cuma, 20 Kasım 2009
İtalya’da Başbakan Berlusconi ve Rupert Murdoch’ın kanallarının mahkemeye taşınan reklam verme kavgası Murdoch’ın lehine sonuçlandı.   Milano mahkemesi İtalya Başbakanı Silvio Berlusconi’ye ait ...
Çarşamba, 28 Ekim 2009
... Rupert Murdoch’ın sahibi olduğu News International bünyesindeki The Sun gazetesinin Genel Yayın Yönetmeni Rebekah Brooks’un Eylül ayında CEO’luğa geçmesi ve yerine kimin geleceğiyle ilgili olarak yapılıyor. ...
Cuma, 28 Ağustos 2009
... fazla kafa yoran insan oması gereken  Rupert Murdoch, Wall Street Journal gazetesini 5 MİLYAR dolar gibi  inanılmaz bir fiyat vererek satın aldı. O gazete de şimdi burjuvaziye yaşam kültürünü anlatan bir ...
Pazar, 31 Mayıs 2009